Your cart is currently empty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE
Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie.
Po stwierdzeniu wady, niezgodności lub uszkodzenia proszę o niezwłoczny kontakt z kurierem w celu sporządzenia protokołu szkody.Do naszego sklepu proszę przesłać maila z numerem zamówienia, danymi personalnymi, zdjęciami i opisem wad produktu oraz zdjęciem lub skanem protokołu szkody (można go dosłać w późniejszym czasie).
Po uznaniu reklamacji Sprzedający będzie się kontaktował w sprawie dalszych kroków.

Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie.

ZWROTY
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt drogą mailową. W treści maila proszę o podanie numeru zamówienia oraz danych personalnych, na które zostało złożone zamówienie. Sprzedający w mailu zwrotnym poda adres, pod który należy odesłać na swój koszt zwracany produkt. Prosimy o spakowanie zamówienia, w sposób zapewniający bezpieczne dotarcie do nadawcy. Opakowanie powinno zabezpieczać przed zniszczeniem. Towar powinien zostać odesłany paczką rejestrowaną, za potwierdzeniem odbioru. Towar odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony, uszkodzony, spakowany w nieoryginalne opakowanie lub bez metek, będzie odesłany na koszt klienta.